On the road - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van homeboys - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van homeboys - WaarBenJij.nu

On the road

Door: S&E&R

Blijf op de hoogte en volg

17 September 2008 | Koeweit, Koeweit

Hey Homies,

Na paar dagen relatieve stilte ons voorbereid op een link stukkie on the road.
Gelukkig vonden wij twee bikers mates bereid ons door de gevaarlijkste kloof te begeleiden..

Duimen drukken he!!!

  • 17 September 2008 - 19:56

    Sjeik Saleh Al-Fozan:

    'hopelijk hebben jullie lekker uitgerust bij mij in de hammam.ik moet wel zeggen dat jullie de harem erg hebben uitgeput. maar dat geeft nix. Wel ben ik een beetje teleurgesteld dat jullie de hele waterpijp hebben liggen leeg lurken.maar ja jullie waren ook wel toe aan een beetje ontspanning na die woeste rit vanuit burkina faso.
    have a safe ride homies.
    groeten Sjeik Saleh al-fozan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Koeweit, Koeweit

Mijn eerste reis

homeboys op avontuur

Recente Reisverslagen:

01 December 2008

SAVE BACK HOME

15 November 2008

evil gespot

19 Oktober 2008

IN MEMORIAM

16 Oktober 2008

waar zijn ze

04 Oktober 2008

ONZE HIT AND RUN ACTIONS

homeboys op avontuur

Actief sinds 10 Sept. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 28993

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: