vreemde ober in tjinzo - Reisverslag uit Majuro, Marshall eilanden van homeboys - WaarBenJij.nu vreemde ober in tjinzo - Reisverslag uit Majuro, Marshall eilanden van homeboys - WaarBenJij.nu

vreemde ober in tjinzo

Door: S&E&R

01 Oktober 2008 | Marshall eilanden, Majuro

Wat wij nu weer meemaken!!!!
even een gokje wagen in het plaatselijke casino hier in tjinzo. Net als wij naar binnen gaan rijd er een vreemde man op een varken de personeelsingang in. op zich al raar. maar een maal binnen blijkt deze man hier de ober te zijn, en wat blijkt hier de gewoonte te zijn. DE OBERS LOPEN OP SOKKEN!!!! heel vreemd. schijnt dat hij dat gezien heeft in een nederlands casino. en het beviel de beste man zo goed dat hij het ook in zijn eigen hometown is gaan doen. nu vraag ik u lieve mensen het moet toch niet gekker worden.....maar wat denk je hij zegt ik roep wel even mijn collega die heeft een nog vreemdere outfit. hij draagt slechts een papiertje om zijn edele delen. en ja hoor daar kwam hij aan, dus snel voor het thuisfront een foto genomen, want zonder foto gelooft niemand dit verhaal op een verjaardag.
ik denk dat we hier nog vreemde dingen gaan meemaken.
wees gegroet allen.... the homies

• 02 Oktober 2008 - 08:55

Rara:

moet niet gekker worden , klopt.ik ( anoniem natuurlijk) ben ook in dat casino geweest en tis idd waar.ga jullie binnenkort wel paar fotootjes sturen van de gang van zaken daar in TJINZO.

wees gegroet ( ANO )

• 02 Oktober 2008 - 10:29

Homies:

gelukkig zijn er dus meer die ons verhaal kunnen bevestigen.

• 16 Oktober 2008 - 09:15

Johan:

Als (ex)reiziger lees ik graag de reisverhalen uit verre landen. Zo ben ik ook bij jouw blog terecht gekomen. Leuk om dit te lezen. Zelf blog ik onder blog.seniorennet.be/jonna_en_esmee over mijn tweeling die voorlopig mij tot armchair traveller degraderen.
    Groeten Johan